Wiggles Bajnokság Téma: Counter Strike

Tisztelt CSHU olvasók!

Egy új dologba vágjuk a fejszénket, ami nem más, mint hogy Magyarországon újra legyen egy online bajnokság. Sokan tudjátok próbálkoztunk már egy hasonló, regionális dologgal, de ez most csak a magyar csapatokat érinti. Szerintem mindenki tudja, hogy milyen előnyökkel jár egy ilyen bajnokság a scene-ben: lehetőség folyamatos, stabil gyakorlásra normális, ellenőrzött körülmények között, mely elősegíti mind a csapatok, mind a scene fejlődését, valamint a nézők is izgalmas, színvonalas mérkőzéseket láthatnak.

A bajnokságra 16 csapat nevezését várjuk, akik 5+1 főt nevezhetnek. A nevezéshez szükségesek az alábbi dolgok:

– Csapatnév
– Line-up
– Steam ID-k

A nevezéseteket küldjétek el az e-mail címre. A végleges csapatlistát az adminok döntik el. Megkérünk minden nevezőt, hogy csak akkor küldje el a nevezését, ha reális esélyt lát arra hogy be is kerüljenek. A mérkőzések a saját, Poison-Hosting által üzemeltett ligaszervereken lesznek lejátszva.

Eddig nevezett csapatok:

{#hu} valorous (dr1, alen, bacsi, pzR, TBA)
{#hu} nintai (Iceman, ROMAI, skizo, nyiko, bazs1)
{#hu} teamwork (Fi14, DSt, SoniC, smilee, kic$i)
{#hu} bloom (delin, blaze, delusion, TibKoooo, parker)
{#hu} Fesztypince (CyraX, Klaus, shodli, kishaki, Asylux, ekevas)
{#hu} iddqd (maiden, mokaficek, neware, ToMeE, ms)
{#hu} rák.xzn (gera, NEy, quick, n1m4nD, t0m0_R)
{#hu} fq (Getthoman, Gebei, BARBAR, csobi, Sm4SH)
{#hu} REVOLTE! (FoDa, minib, mickey, m4ge, warlock)
{#hu} volgare (chery, huss, weppes, spini, TBA)
{#hu} BMCT (CP`, Jet Pack, R@MBO, PicKy, reiN)
{#hu} concussion (boe, CristopheR, rmL, tiger, TBA)
{#hu} FROM HELL (FoDy, hann, ANDERSEN, hpy, phoe)

Szabályzatkóstoló…

A BAJNOKSÁG

A bajnokságra 16 csapat nevezését várjuk, a csapatok 5+1 főt nevezhetnek. A nevezéshez szükségesek a következő adatok: csapatnév, felállás és az 5+1 játékos steam ID-je. A bajnokságban bevezetjük az átigazolási időszakot, amely minden hónap első három napjában lesz nyitva, ebben az időszakban igazolhatnak át azok a játékosok, akik valamelyik csapatban már játszottak a bajnokságban. Azok a játékosok, akik még nem játszottak a bajnokságban, bármikor igazolhatóak. A bajnokság kezdési időpontja még bizonytalan, de valószínűleg februárban kezdünk.

A MÉRKŐZÉS

A meccsek időpontját a két csapat egyezteti, majd erről értesítik az admint. Egy meccs lejátszására 1 hét áll rendelkezésre. Amely csapatok a hátáridőig nem játszák le az adott mérkőzést úgy a végeredmény 0 – 0 és egyik csapat sem kap pontot.

– Rate-beálítások: „rate 25000”, „cl_updaterate 101”, „cl_cmdrate 101”
– Roundtime : 1:45
– Freeztime : 10

A meccseket MR15-ös szisztémában játszák addig, amíg az egyik csapat el nem éri a 16 kört.

Azt, hogy egy csapat melyik oldalon kezd sorsolással dől el.

Pontok: győzelemért 3 pont, döntetlenért 1 pont, vereségért 0 pont jár

Ha a bajnokság végén egyenlő pontszám alakul ki, akkor a következők szerint alakul a végeredmény:

1. Körarány
2. Az egymás ellen elért eredmény
3. A csoportban a legtöbb pontszámmal rendelkező csapat ellen elért eredmény. (Ha a pontazonosság az első 2, illetve 3 helyen merült fel, akkor a 3., vagy 4. klán ellen elért eredményt kell figyelembe venni)

A következő pályákat használjuk a verseny ideje alatt:

– de_tuscan
– de_dust2
– de_inferno
– de_nuke
– de_train

A BÜNTETÉSEK

A játék során 16 bit használata tilos. Ennek ellenőrzéséhez minden játékosnak smokescreent kell készítenie minden mérkőzés előtt. Az elkészített smokescreent-t egy előre megadott FTP-re kell feltölteni a mérkőzés után legkésőbb 24-órával.

A Verseny során lehet különböző GUI-kat használni, de egyéb, jogosulatlan előnyhöz juttató programok, „cheatek” (pl. wallhack, speedhack, aim) és „scriptek” (pl. turnscript, norecoil, burst fire script) használata szigorúan tilos. Scriptek használata esetén a csapat elveszíti a mérkőzést, csalás esetén pedig ki is zárhatóak a ligából!

Tilos olyan helyen (bugba) élesíteni a bombát, ahol nem hallatszódik a csipogás, vagy nem lehet segítség (boost) nélkül hatástalanítani. Ellenkező esetben 3 kör levonás elsőre, később def.win.

Tilos hatástalanítani a bombát a hozzátartózó hang nélkül, vagy megváltoztatott hanggal (Silent defuse). Ennek a használatáért a csapattól levonunk 3 kört. Újabb használatért def.win az ellenfélnek.

Tilos használni flashbugokat, bugboosting-ot, taktikai pajzsot, színezett modelleket (glowmodel), alap színtől eltérő bombaledet (ledglow), egyedi torkolattüzet (muzzleflash), illetve akármilyen bugot.